SALESTRAININGEN
Aanbrengen van converterende verkooptechnieken.
Hoe kan je een verkoopgesprek luchtig en origineel houden?
Resultaatgericht werken & timemanagement.
Analyse van de meest voorkomende struikelblokken & formuleren van het juiste breekijzer.
KLANTGERICHT WERKEN
Hoe kan ik mijn binnendienst medewerkers klantvriendelijker maken?
Hoe laat ik mijn personeel omgaan met ‘dienst na verkoop’ dossiers?
Hoe omgaan met moeilijkere klanten?
Wat maakt klanten en werknemers blij?
VEILIG INTERNET
Werknemers/directie aanleren hoe ze veilig kunnen surfen/mailen.
Duidelijk maken welke bedreigingen dagelijks om de hoek loeren.
Awareness creëren welke gevolgen er kunnen zijn voor het bedrijf.
Tips & tricks om veiliger om te gaan met besmette bijlagen en phishing pogingen.
BUSINESS COACHING
Waar wil u naartoe als zaakvoerder, op zakenlijk en privé vlak?
Welke zijn volgens u de grootste belemmeringen hierin?
Analyse hoe we het pad kunnen effenen.
Formuleren van duidelijke doelstellingen en meedenken bij de implementatie.
PERSONEELSRETENTIE
Wellbeing op de werkvloer implementeren.
Optimalisatie van de takenpakketten, organisatie en timemanagement.
Wegwerken van spanningsveld tussen management en werknemers.
Weet ons personeel welke onze normen en waarden zijn?
SYNERGIE OP DE WERKVLOER
Teams vlot met elkaar laten samenwerken.
Gemeenschappelijke doelen stellen, opvolgen en bijsturen.
Maximalisatie van het potentieel van alle medewerkers.
SOCIAL MEDIA TRAINING
Hoe hou ik een overzicht over alle kanalen die ik gebruik?
Welke kanalen zijn de interessantste voor mijn bedrijf?
Wie is mijn doelgroep?
Hoe schrijf ik goede content?
Hoe trek ik de rode draad door in mijn sociale media?
Advertising, hoe begin je daaraan?
HAPPY CUSTOMERS, HAPPY STAFF
Lachende klanten, lachende werknemers: hoe doen we dat?
Wat willen uw klanten echt?
Opwekken van een groepsgevoel, synergie en dynamiek.
We luisteren graag in een vrijblijvend gesprek. Dit kan via teams of bij u op locatie.
Copyright © 2023 Go Next Level. All rights reserved.
This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.